pasjeutajone | e-blogi.pl
pasjeutajone
23 2018-12-13

siedzisz w mojej głowie, nie ma dnia, żebym o Tobie nie myślała.. a im intensywniej mylę, tym bardziej chcę Ciebie  !!! 


22 2018-10-29

Jest obok.... a tak bardzo daleko zarazem .... 


21 2018-09-24

i zimno się zrobiło... jesień z wielkim hukiem przyszła, znaczy w wichurą...  ostygło uczucie, a może to tylko ja wszystko nakręcałam... wszystko wraca do normy. Z strony lubię wieczory jesienno - zimowe, wówczas mam czas  na jakąkolwiek  " dłubaninę"  - mam tu na myśli podnoszenie swoich umiejętności...  bo jak jest ciepło i długo widno na zewnątrz to szczerze powiedziawszy szkoda mi czasu na to  - wolę iść do ogrodu, odpocząć, kwiatki podlać, etc. 


 


wszystko się  popsuło, a może to i dobrze, nie zniszczyliśmy sobie życia nawzajem  ...  


20 2018-09-15

znów to samo... fascynacja Tobą, Twoim zapachem, Twoim ciałem... nie umiem nie myśleć o Tobie... dziwne, ale wręcz nie chcę przestać myśleć o Tobie...


minęło trochę czasu ... brak czasu, który wiecznie przecieka mi gdzieś przez palce powoduje, że ostatnio komputer to jedynie narzędzie do płacenia rachunków, po 8 h w pracy przy komputerze, nawet nie mam ochoty na przeczytanie poczty..


R znów sobie przypomniał o mnie, wysyła filmy erotyczne, liczy, że ja mu coś odeślę, niech zapomni, po 1 nie mam ochoty na to, nie z nim, 


19 2018-08-25

... chcę czuć Twój oddech na sobie...  


18 2018-08-23

chwilowo zdana na komunikację publiczną zaczęłam uważniej obserwować ludzi... najczęściej wieczorem ok 19,00 czekając na przystanku, widzę panie w różnym wieku. Nie znam ich, ale ich miny zdają się mówić  " jestem wkurzona". wiem, być może wraca z pracy utyrana, być może od wnuków, a może po prostu ma taki wyraz twarzy..  w każdym razie mam wrażenie, że ciągle tacy ludzie są źli (czyt. mają zły humor)


 


jeszcze 2 dni pracy przede mną, tydzień szybko leci, na jedno to dobrze, ale z drugiej strony mam rażenie, ze czas przecieka mi przez palce...  lato uciekło prawie już ...


17 2018-08-22

Środa....


Szybko czas upływa, ja jak zawsze wieczorem cierpię na bezsenność ... 


Wczoraj oglądałam film "istnienie" . Początek prawie jak w "dniu swistaka", dopiero później sie rozwija cala akcja, chociaż spodziewalam sie ze bedzie ciekawiej. 


Dzis chyba się poloze wcześniej moze uda sie zasnąć ...  w tle Enigma ....


 


Dobranoc 


16 2018-08-21

jestem, ponownie piszę  znów mam chęć pisać tylko o Nim...


to co zakazane zawsze bardzo pociąga i intryguje, nie tylko w odniesieniu do rzeczy, ale też  ludzi.. i to właśnie mnie przyciąga do niego, że jest zakazany !!!  


fantazje z Nim  w roli głównej i o Nim są tak bardzo dzikie, że aż mi się gorąco  robi ;-)


dobrze, że jutro już środa,  weekend 1-dniowy ale to nic, 


idę obejrzę jakiś film, może znajdę w sieci coś ciekawego, jakiś horror ...




14 2018-08-13

1-szy dzień w pracy po urlopie... strasznie czas się dłużył, jak nigdy dotąd ... On też był.... 


Piszę tylko o nim, bo wiem, że nie mam z kim o Nim porozmawiać. Czasem mam ochotę powiedzieć przyjaciółce o Nim, ale gdzieś w głębi siebie czuję, że nie powinnam.. a moze dlatego, że wiem, co ona na ten temat myśli ...  


 


Zachowam to jednak dla siebie .... 


14 2018-08-13

1-szy dzień w pracy po urlopie... strasznie czas się dłużył, jak nigdy dotąd ... On też był.... 


Piszę tylko o nim, bo wiem, że nie mam z kim o Nim porozmawiać. Czasem mam ochotę powiedzieć przyjaciółce o Nim, ale gdzieś w głębi siebie czuję, że nie powinnam.. a moze dlatego, że wiem, co ona na ten temat myśli ...  


 


Zachowam to jednak dla siebie .... 


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]